úterý 24. května 2016

Jdeme pro rybářský lístek

Tak co, zkoušky jsi úspěšně složil?


Po úspěšném absolvování testu tě čeká získání rybářského lístku. Rybářský lístek vydávají na úřadu v obcích s rozšířenou pravamocí (seznam). Důležité je jít tam kde máš trvalé bydliště.

Vydání rybářského lístku je zpravidla na počkání. Není třeba nic vyplňovat, na úřadě ti s tím rád pomůžou. Takto vypadá rybářský lístek:


Rybářský lístek se vydává za poplatek. Cena za vydání rybářského lístku je podle délky jeho platnosti. Čím delší platnost, tím je levnější.
  • za 1 rok se platí 100 Kč
  • za 3 roky se platí 200 Kč
  • za 10 let se platí 500 Kč
Tak to je zatím první výdaj, který tě na cestě za chytáním ryb čeká.
Rozhodnutí kolik za lístek a na jak dlouho ho budete mít je čistě na tobe.

Přístě si řekneme něco o rybářské povolence, bez ní ještě chytat nechoďte.

Petrův Zdar!

2 komentáře:

  1. S rybařením jsem začala před šesti lety. To byly ještě ceny spojené s rybařením úplně někde jinde. Rybářský lístek za 500 Kč na 10 let? To musí být teda pořádně levný, nenavštěvovaný revír. Já musím platit 2 tisíce na tři roky. Což je panečku čára přes rozpočet. Na druhou stranu se zase snažím ušetřit na rybářském vybavení, což se mi daří, jelikož znám tento e-shop.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě to nění tak dlouho, co jsem si šel pro svůj první rybářský lístek. :) Ještě ten den jsem kupoval nové pruty a rybářské navijáky. :) To byla událost, když jsem nemohl ani dospat, abych si mohl jít druhý den sednout k vodě. Bylo mi tenkrát myslím patnáct nebo tak něco a šetřil jsem na to z brigád celé léto. :)

    OdpovědětVymazat

Diskutujte slušně ;-)